Tož jak víte, pojišťovny se svými produkty, krytím i servisem snaží naslouchat potřebám klientů, zejména tam, kde dochází nejčastěji ke kolizím a kde to v běžných životních situacích nejvíce potřebujete.

Cílem je, aby produkt byl:

  1. jednoduchý
  2. praktický
  3. komfortní

Určitě se Vám v minulosti stalo, že jste měli propíchlou pneumatiku a to zrovna ve chvíli, kdy pršelo a nebo jste měli ,,kostelní oblečení,, Nebo při cestě s rodinou na výlet Vám přestalo jet auto ( chladič, turbo aj… ) a ještě jste vezli tchýni, která měla prostor se déle vyjadřovat o Vaši neschopnosti a co teprve zabouchnuté klíče v autě? Jste 200 km od svého domu a spěcháte na rande…Znáte to také?

Na tyto a další nepříjemné situace, které se nám stávají myslela i pojišťovna Allianz a.s. a od 1.4.2016 škrtla své výluky v asistenčních službách u pojištění vozidel.

Chyby řidičeoriznuto.tlampac

Již v základní asistenci hradíme chyby řidiče:

  • poškození pneumatik
  • nedostatek, změna či zamrznutí paliva nebo jiných provozních kapalin
  • ztráta, odcizení, zabouchnutí klíčů nebo jiných zalomení v zámku vozidla
  • vybitá autobaterie

3 000 Kč na pomoc ( odtah, opravu apod. )

  • jeden limit pro ČR a zahraničí 3 000 Kč
  • společný limit pro všechny druhy pomoci
  • nově je součástí limitu odtah přípojného vozidla při neprovozuschopnosti tažného vozidla nebo odvoz posádky

Náhradní vozidlo v případě nepojizdnosti vozidla

  • v Základní asistenci má klient nárok na 3 dny náhradního vozidla z povinného ručení +3 dny z Havarijního pojištění s limitem 1000 Kč/den
  • v rámci Asistence PLUS a nebo PLUS MAXI je možné sjednat jejich navýšení o 10 resp.20 dnů s limitem až 3 000 Kč/den: takto navýšený limit platí i pro základní asistenci

Náhradní vozidlo v případě odcizení vozidla

  • nárok na zapůjčení náhradního vozidla na 15 dní z povinného ručení +15 dní z havarijního pojištění s jednotným limitem 1000 Kč/den

Právní poradenství

Poskytujeme automaticky všem klientům při sjednání povinného ručení nebo havarijního pojištění.

  • překlady a tlumočení
  • právník vždy na telefonu
  • informace o právních předpisech a postupech v oblasti provozu silničních vozidel
  • zajištění kontaktů na advokáty, soudy, matriky, notáře, policii, velvyslanectví
  • zprostředkování kvalifikovaného právníka

Asistenční služby

asistence11

Podrobnější informace v PDF                                                                                                Podrobnější informace v PDF

Spočítej si autopojištění se slevou15%


Příklady ze života, nejen našich klientů

Smyk na vozovce

Silnice byla tak hladká a sjetí z ní bylo tak rychlé. Klient zavolal na asistenční službu, kde požádal o pomoc. Do 35 minut přijela odtahová služba, která vyprostila vozidlo z příkopu, naložila ho a společně s řidičem, který byl v pořádku, jeli s vozidlem do servisu. Zde předal svoje vozidlo k opravě a servis mu zapůjčil na naše náklady náhradní vozidlo.

Výlet do hor

Rodina s dětmi se vydala na prodloužený víkend do Krkonoš. Cestu do hor však nepříjemně zkomplikovala porucha jejich auta. Telefonát na asistenční linku výlet zachránil. Přijela odtahová služba, která přivezla i náhradní vozidlo. Rodina nasedla do přistaveného auta a mohla pokračovat v cestě. Za 4 dny se vrátili domů, odevzdali náhradní vozidlo a převzali si to své, již mezitím opravené.

Cesta do Chorvatska

Dovolenou v zahraničí mladým manželům nakonec nezkazil její trochu nešťastný začátek. Cesta probíhala v pořádku až do okamžiku, kdy se začalo kouřit zpod kapoty a auto po pár ujetých kilometrech vypovědělo poslušnost. Po chvilce bezradného pobíhání kolem si žena vzpomněla, že snad mají k pojištění vozidla i asistenční služby. Zavolali na asistenci, jejich situaci vyslechla operátorka a domluvila jim telefonickou konzultaci s technikem. Ten rozhodl, že vozidlo musí do servisu. Asistence zařídila a uhradila odtah vozidla. Předpokládaná doba opravy měla být 1-2 dny. Operátorka nabídla manželům zajištění ubytování do doby opravy auta a objednala jim taxi, které je dovezlo do hotelu. Druhý den byl jejich vůz v pořádku. Operátorka manžele opět telefonicky informovala a zajistila jim odvoz do servisu. Tam si převzali svoje opravené auto a spokojeně pokračovali v cestě na plánovanou dovolenou.

Výměna pneumatiky

Mladá slečna se na nás neváhala obrátit s prosbou o pomoc, když cestou do Brna znenadání dostala defekt přímo na D1 mezi Humpolcem a Jihlavou. Dojela na nejbližší odpočívadlo a spojila se telefonicky s naší asistenční službou. Operátorka rozrušenou slečnu uklidnila a zajistila příjezd silniční služby. Po výměně pneumatiky mohla klientka dál nerušeně pokračovat v jízdě. Celá akce netrvala ani 50 minut.

Při současném sjednání povinného ručení a havarijního pojištění ALLRISK se zde uvedené limity vyjádřené finanční částkou nebo počtem dnů sčítají.

 

Přijďte k nám na pobočku v Brně na ul. Lidická 69 naproti Lužáneckého parku nebo si dohodněte schůzku se specialistou na daný druh pojištění.

  • připravíme Vám pojištění na míru dle Vašich potřeb
  • poskytneme Vám profesionální přístup a poradenství
  • získáte další výhody programu Allianz plus
  • slevy za propojištění
  • financování, zpětný leasing vozidla